24. marts 2013

----->----@

Jeg var til Psykolog for 2. gang torsdag d. 22/3-13 og jeg kan altså virkelig mærke det åbner nogle helt speciele emner op som jeg ikke troede lå så dybt i mig. Og så syntes jeg det vildt inponerende at H*n kan ramme så meget plet hver gang, når h*n gætter sig frem. Næste gang er d. 18/4-13 og jeg glæder mig, fordi jeg kan mærke det her er godt for mig.

Om Fredagen var jeg til lægen da jeg skulle have lagt min spiral op og jeg havde virkelig gået og tænkt at nu skulle jeg igennem den væreste smerte, sådan var det tilfældigvis ikke, hvilket jeg var ovenud lykkelig for.. Jeg bemærkede dog noget jeg er ret skuffede over.. Min læge skulle assisteres af sygeplejersken og hun tager jo sine hansker på også, men det instrument de skulle bruge var skævt og skulle skiftes, så sygeplejersken rendte ud efter et og kom tilbage igen "MED DE SAMME HANSKER PÅ!!!!!" Uden at skifte dem.. Aaaaargh det må bare ikke ske.. Men pyt nu sidder den der og jeg har som sådan ikke følt mig generet af den. Det dejligt at det endelig er overstået.


Om ikke mindre end en uge skal vores Lille Zenia starte i vuggestue, jeg forstår slet ikke hun fylder 7 mdr. lige om lidt ö hvor blev vores baby af?

                                                           Mor lille charmetrold <33



                                                         Når facaden kommer på






Ingen kommentarer:

Send en kommentar