21. marts 2013

proud !

Jeg har langt om længe endelig fået sparket mig selv i den bagereste.. Jeg har nu trænet 4 dage i stræk. Og hvor er jeg dog bare "STOLT" af mig selv..

Jeg har påstået, at min løbetur jeg løber, er på ca. 3 km uden og vide om den er det. Men det vil jeg finde ud af i morgen, når jeg skal ud og løbe igen.
Jeg er meget glad for jeg endelig er kommet i gang igen og håber virkelig på det holder denne her gang.

Jeg har givet mig selv et delmål og det 1. delmål er at tabe 5 kg på en månede, det vil sige d. 17-4-2013 skal vægten hedde 90 kg
Gud hvor jeg dog bare håber på det lykkes, det ville betyde alt for mig. Jeg trænger virkelig snart til at komme ud af den her tykke triste krop og få noget mere positivt energi ind i mit liv. Jeg vil dog tilføje at jeg spiser jo stadig som jeg plejer, men dog prøver vi at gøre det så sundt som mulig og jeg vil ikke ligge skjul på at jeg synder af og til.. MEN det skal der også være plads til, ellers bliver det sgu for surt.

Nu er jeg også blevet den heldige ejer af Instagram så nu kan jeg også lave nogle røv syge billeder til noget helt specielt <33



                                         Her er så 2 af dem jeg har lavet i Instagram

Og indtil videre er jeg positiv omkring dette program, tror bare lige man skal sætter sig rigtig ind i det. :) Hvad syntes i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar