10. oktober 2012

Bundskraber !

Jeg kan slet, slet ikke beskrive hvor ked af det jeg er på nuværende tidspunkt.. Min kampgejst er helt væk, og mit humør helt i bund..

Hvis ikke vi har skrabet bunden før, har vi det i hvert fald nu. :( Jeg er så ulykkelig, det sidste de kan tage fra mig er mine børn, men så kan jeg da vist også lige så godt bare grave min egen grav. Føler snart ikke det er værd at leve mere, med den verden vi lever i.. Hvorfor skal vi møde modgang altid, hvorfor løber vi altid panden mod muren. Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg skriver det her, det ændre jo ingenting.. Ville ønske vi fik lidt medhold, men det tror jeg langt fra vi gør.. Jeg er begyndt at græde mig selv i søvne, det vist ikke så gode tegn.. :( Dem der altid har kunne holde mit humør højt, har svært ved det nu.. Føler jeg vrisser af alt og alle og jeg er faktisk bare et Negativt menneske.. Forstår vitterligt ikke de folk omkring mig kan holde det ud, mine børn er også tit ulykkelige, jeg påvirker dem rigtig meget tror jeg. Jeg ønsker bare mit gamle jeg tilbage !

HVAD SKAL VI DOG SNART GØRE :´( :´(



Ingen kommentarer:

Send en kommentar