29. oktober 2012

Styr din vrede, før den styrer dig

Ja overskiften taler næsten for sig selv..

Jeg er desværre kommet så lang ud at jeg nu har erkendt at jeg har brug for hjælp, hjælp til at lære at styre mit temperament !
Jeg syntes det er så trist at jeg skal blive så vred og hisig over ingenting, og at jeg skal farer op som en trold af en æske. Sommetider bliver jeg mega irretabel hvis bare en af mine piger røre ved mig, eksempel hvis de går forbi mine fødder når jeg sidder i sofaen (JEG KAN SIMPELTHEN IKKE HAVE DET !) Og de kan jo ikke gøre for det, de ikke særlig gamle og forstår det ikke. MEN alligevel vælger jeg at råbe og skrige af dem. Jeg er et forfærdeligt menneske, og jeg forstår ikke andre kan holde mig ud. :(
Jeg skal starte til noget psykologhjælp og jeg håber virkelig at det kan hjælpe mig op for det store sorte hul jeg er faldet ned i.. Kunne jeg dog bare lærer at opfører mig som alle andre normale mennesker, og styrer mit temperament. Øv hvor er det altså trist.. :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar