6. oktober 2011

Lige for tiden

Hej alle..


Kost og motion er der ikke meget af, så det gider jeg ikke snakke så meget om og vægten er ikke blevet lavere. Men det måske også fordi der sker så meget for tiden.

Nu skal vi snart flytte, vi ikke rigtig begyndt at pakke endnu, da vi mener, eller T mener det for tidligt. Typisk mænd ! Det venter lige til sidste øjeblik. Hvis det var mig der bestemte hvornår der skulle pakkes, så var det hele allerede klar til afhentning. :D
Jeg glæder mig vildt meget til at flytte, men hold nu op hvor bliver det altså bare hårdt at skulle tage afsked med alle sine dejlige venner/veninde, og ikke mindst sin dejlige familie. Jeg håber ikke vi kommer til at miste kontakten til nogen af dem, for jeg holder virkelig af jer alle sammen, i ved hvem i er !

På lørdag er der dømt druk, mig og en veninde holder fest. Vi håber på at blive mange, men ikke alt for mange da det jo kun er en lejlighed. :D Jeg tror det nok skal blive hyggeligt, men jeg tror bare jeg hurtig bliver fuld da, jeg ikke har drukket i rigtig, rigtig lang tid. Ja det er ca. 1 år siden jeg sidst var fuld. Puuuha det længe siden. :D men den skal bare have max gas på lørdag sådan er det bare. :D

Jeg tror ikke der er ret meget mere at fortælle faktisk, andet end godnat og sov godt. kl. er nemlig 21.52 og Mathilde er endelig faldet i dyb søvn, så mon ikke jeg burde finde min dyne også.. :D

Nat nat Folkens !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar