15. oktober 2011

Når alt er fortabt !



Jeg har ikke fået skrevet ret meget på min blog, nok mest fordi jeg ikke lever mit liv specielt sundt mere, jeg er røget lige direkte tilbage i den dårlige vane, jeg er så ked af det som noget kan være, og jeg har ikke ville gå op på vægten siden jeg røg i, jeg er så bange for det hele er røget på igen.. :(

Jeg går tumler med tanken hele tiden, og jeg håber snart på at komme op af det sorte hul jeg er røget ned i. Min træning bliver heller ikke til noget mere, jeg var ellers så flittig, med zumba, styketræning og svømning. Men min energi er fuldstændig forsvundet. Og jeg hader mig selv for det, men jeg må bare prøve at kæmpe mig tilbage, nu flytter vi snart og jeg har sagt til T at det slut med at det slik osv. for det gør kun en mere ked af det, T har også rigtig lavt selvværd, og det piner mig at se ham sådan.. :( Nå vi flytter skal det helt sikket stoppes, vi har heller ikke råd til alt det guf.










Nå men jeg tror slet ikke jeg har fået fortalt, at vi var til fest sidste lørdags, det var super hyggeligt til at starte med. Det startede med at det skulle have været en tøse 80ér fest, men der var for lidt tilmelding. Så vi valgte at lave det som en almindelig fest for alle venner/veninder. Og var super hyggeligt og sjovt, men festen tog sig noget af en drejning da kl. blev 2 om natten, for jeg var blevet for fuld og det skal lige siges jeg ikke har været ude og drikke i over 1 år. Men jeg blev så fuld at jeg kyssede lidt sammen med en veninde og hun var så vild med en fyr, som hun også kyssede lidt på, og det gjorde mig ekstremt jaloux og det udløste sig bare til et drama, hvor jeg var mega ked af det og ville tage hjem, og ved ikke men lige pludselig imens der er en veninde som sidder og trøster mig, bliver der råbt at vi skal ringe efter en ambulance, og det næste man ser er blod udover det hele. Og det er så T min kæreste som har smadrede sin hånd igennem en glasrude, og jeg går fuldstændig i panik og dem som bor i lejligheden vil have ham ud igen, og det tænder mig så bare fuldstændig af, da jeg mener han skal ned og sidde, så jeg har så efterfølgende fået af vide jeg smadrede en øl dåse ud over hele køkken gulvet, hvorefter jeg så har svinet samtlige mennesker til der var i lejligheden til festen. :/ UPS ! Vi har fået af vide de var en time om, at rydde hele opgangen og lejligheden op efter vi var kørt.

                        Ja og så var der glasskår i hele opgangen.


                     Det lignede et slagteri har vi fået af vide. Vil dog tro nær så slemt som dette billede.

          Ambulancen var rigtig hurtig fremme så den ros skal de have.


Der var en meget trykkede stemning dagen efter, for min bror og onkel var med til den fest. Og min bror mente det var på sin plads at gå om og sige undskyld til dem omme i lejligheden, men da man nærmest blev smidt ud deroppe fra, ville vi ikke gå derom. Så det udviklede sig til et kæmpe skænderi herhjemme også. Men inden vi gik i seng om aften igen, var vi blevet gode venner igen. Så jeg var mere en lettet da vi gik i seng. Da det var som en stor sten i maven, den oplevelse vi lige havde været igennem, plus man havde nogle stykker som var pænt sure på en. Men når man tænker tilbage forstår man dem da udemærket godt.


Vi sendte opgangen en buket blomster, hvor vi skrev i et lille kort ved siden af at vi undskyldte for vores dårlige opførelse. Og vi er nu tilgivet. :)



Nå nok om det, dejligt at komme af med det, og få lidt luft. Jeg har ikke så meget andet at sige. Jo jeg elsker mine piger & T rigtigt, rigtigt højt og når der sker sådan nogle ting som der skete i lørdags, forstærkes ens følelser for andre lige pludselig til det dobbelte. <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar