20. september 2011

Endelig !!!!

Hej folkens..

Ja jeg ved det godt, det længe siden i har hørt fra mig. :) Jeg vil starte med det lidt kedelige og negative. Jeg har igen taget på, da jeg var røget lidt tilbage til den samme gænge og det ses tydeligt på vægten. :( Jeg var til zumba i går og det var super hårdt, jeg er kommet helt ud af træning og min madvaner er kommet lidt ud på et sidespor. Det gør mig rigtig trist, når jeg så tænker på hvor godt jeg klarede mig og at min motivation var så høj, meeen der sker simpelthen så mange ting, "gode ting" for det tiden at det næsten vejer det op mod det negative.




Vi er nu nogle glade lejer af en lejlighed i Frederikshavn, som vi længe har drømt om. Og nu sker det endelig, og jeg glæder mig som et lille barn, ja, jeg ved det er langt væk, men det bliver det hele værd, det jeg ikke i tvivl om. Tiden kan kun gå for langsomt, ind til 4. npvember, hvor vi skal pakke flyttebilen og vænne næsen mod Nordjylland. :D Ej hvor jeg glæder mig altså. Men glæden er ikke kun det at vi skal flytte, vi får vores eget sted at bo, vi kan starte vores egen lille familie og starte på vores sunde livsstil, uden man har nød at tænke på der er andre man skal tage hensyn til. :D



Der hvor den røde og grønne plet er skal vi bo. !

Kender i følelsen af man næsten ikke kan få smilet væk igen, uuuh lige præcis den følelse jeg render rundt med for tiden. Det må gerne forsætte sådan !

Så var vi forresten hjemme hos et vennepar som også bor oppe ved Frederikshavn, da vi jo skulle se på lejlighed, og besluttede at vi ville blive der i en forlænget weekend. Og de har 2 dejlige unger, og jeg kunne ikke lade være, jeg måtte bare have et billede af dem allesammen samlet så her er det så:


           Her er de 4 skønne unger og til tider meget frække ! :D


 Julie kunne simpelthen ikke stoppe med at kramme ham igen og Jamie prøvede på at flygte ! :D

                   De 2 kunne godt gå hen og blive kærester. <3 :)


       Det her er så Julie & mini Julie. :D Det vildt så meget de ligner hinanden !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar