10. september 2011

A nice day !

Jamen hvordan skal jeg dog forklare min dag. Den har bare været god fra start til næsten slut, er jo ikke gået i seng endnu, så den kan stadig nå at blive dårlig den sidste tid, men hvorfor skulle den det, når jeg kan har mig selv at skælde ud på.. :D

Nå men min dag startede som sagt fint, jeg tog først min bluse forkert på og derefter mine bukser, så Tommy fik sig et godt grin.. :D
Da det blev middagstid lage vi ungerne til at sove, troede vi, Julie ville ikke sove så vi gik ind på soveværelset og pjattede lidt sammen med hende, men i kender godt det ordsprog der hedder "stop mens legen er god" Det burde vi nok have gjort. For Tommy syntes det var enormt sjovt at kilde(staves?) mig, hvilkede resultere i at jeg røg med nakken ned ad mod gulvet, i kan næsten forestille jer at jeg ligger i en 90 graders vinkel, fra sengen og ned, jeg blev lidt svimmel og tog mig lidt til min nakke, Tommy var næsten ved at gå i panik, nå men jeg kommer op og sidde på sengekanten, og Tommy spørg om jeg er okay osv... Da vi lige pludselig høre et bum og så en sirane der starter, så var det julie´s tur, hun havde bare taget et hovedespring ned af sengen. Med panden først, så hun fik en lille bule og en lille hudafskrabning da vi har gulvtæppe på. Stakkels pigebarn. Men hvad æblede falder ikke langt fra stammen, hun har da sikkert tænkt, hvis mor kan, kan jeg også ! :D



Hen ad dagen kiggede vi lidt på boliger, og vi fandt en som vi faktisk havde fået tilbudt en gang inden den var indtrykt i annonce og der fik jeg den til at være meget mindre end den endelig var, fordi han sendt nogle mål over en sms. Vi besluttede at ringe til ham igen, og han vil sende nogle billeder på mandag, vi kan slippe for indskud hvis vi selv maler og sætte i stand.. Så det er fint med mig. Jeg håber på lyser tider, og håber på dette hus er noget for os, for så kan vi stort set selv vælge hvornår vi vil flytte ind.. :D




Julie var meget træt til aften, hun sprang jo også sin middags lur over plus hun slog hovedet. Så der er ikke noget at sige til hun er blevet meget, meget træt. Mathilde er begyndt på grød, det er nu den sjove alder begynder, hvor de skal lære at kravle og gå osv.. Det bliver sjovt at se når Mathilde når den alder som Julie har nu, for syntes allerede de ligner hinanden rigtig meget. I kan jo selv bedømme.. :D





Nå men har ikke så meget andet at sige, jo jeg var ned og svømme i går men det tror jeg at jeg fik skrevet i sidste blok og det var jo skønt, men mine skuldre er meget, meget ømme i dag.. :( Det bare surt !

28 kg tyndere mig prøv at lægge mærke til hvordan mine bukser, folder ved knæene, de er blevet alt, alt for store nu. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar