9. september 2011

Morgen træning

I alle kender sikkert allesammen til det, at man ligger i sin seng og sover i sin bedste søvn, og så høre i vækkeuret, i kigger på det og slår det fra, og tænker ved jer selv, ej allerede ! i små sover lidt igen, vågner så op 10 min. efter og tænker aaaj jeg kan god lige sove lidt til. Og det gør i indtil der er gået en halv time mere end der faktisk skulle. Det gjorde jeg her til morgen, jeg skulle egentlig bare ned og svømme, men jeg havde bare den følelse af at man bare ikke orkede, ville heller ligge under den varme dyne og putte sammen med min skønne datter. Men der var alligevel en overbevisning som fik mig til at lette rupetten. For afsted det kom jeg, og det var bare den dejligeste følelse at ligge der i vandet og lade tankerne få frit løb. Og fornemmelsen bagefter er jo bare så fed altså !






Nå, men jeg har ikke oplevet det helt store, og måske lidt alligevel. Vores bolig stituation er ved at vende, så nu ser fremtiden lyser ud, vi har fået lov at låne til indskud igen, hvilket man aldrig troede man skulle høre fra ens bankdame, da man lavede den store fejl sidst, men jeg har nu en rigtig sød bankdame, og hun mente det var på tide vi fik vores eget. Vi har ringede på et hus vi har set i nordjylland, der er godt nok nogle andre der har set det før os, så vi må vente på svar fra udlejeren om vi er købt eller solgt. Vi får svaret i dag, og jeg håber da det bliver til den positive side. :)




Jeg har det stadig svært ved at se på min krop, og når jeg så er i selvskab med nogle piger som er meget tyndere end mig, får mit selvværd for alvor et dyk nedad. Men efter jeg har tabt mig 28 kg efter fødslen, er angsten ikke nær så stor mere.





Ku man bare have sådan en krop..




Jeg ved heller ikke hvad der sker for mig og T´s forhold for tiden, vi har det bare så godt sammen, og er der en af os der bliver sure, er den anden part altid ofte hurtig til at få stemningen op igen. Ikke at vores sex liv er blevet bedre, overhovedet ikke, men vi har det bare så godt sammen, vi griner og pjatter mere end vi har gjort meget længe. Det en dejlig følelse. Det beviser bare der stadig er meget dybe følelser i vores forhold der ikke har været frem meget længe, men jeg tror måske det har noget at gøre med alt den modstand vi har haft i nogle år nu. Nå men nok for nu, for jeg har ikke så meget andet og sige.



                             Forelsket igen <3

Jeg skriver når jeg har noget på hjertet igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar