4. august 2011

Sundhedsplejerske

I dag har vi haft SP på besøg, Hun syntes mine piger vokser rigtig meget. :D Det må betyde de trives. Julie skulle igennem nogle ting da det var 1,5 års besøg for hendes vedkommende, hun klarede nogle af tingende, for hun var rigtig meget genert, hvilket slet ikke ligner hende. Men A syntes hun trives og hun var en rigtig skruppe. :) Mathilde trives også og er godt stærk i ryggen, hvilket er fantastisk. Mathilde vejer nu 6100 gram og er 60 cm lang. Jeg elsker bare mine piger over alt på denne jord, jeg vil gå gennem ild og vand for dem. <3<3<3<3

                Her er jeg med de mest betydningsfulde i mit liv, det er dem som holde min dag kørende
                                            Mathilde
                                            Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar