4. august 2011

Kickboxzing og jordbær smooties en rigtig god kombi

Charlotte Bircow er "GUD" Eeeej måske ikke helt, men hun gør meget for mange mennekser, og jeg er en af dem. Jeg er nemlig den stolte ejer af nogle af de dvd´er hun har lavet og jeg skulle lige hilse og sige, at hvis man tror man får sved på panden når man er i træningcenteret eller er ude og løbe en tur eller hvad det nu kunne være, så vil jeg varmt anbefale jer at anskaffe den dvd fra Charlotte Bircow som hedder Kick box/power Yoga, så får man ikke blot kun sved på panden, men over alt, selv ens finger sveder. Jeg er i hvertfald gennemblødt hver gang. :)

Og bagefter kan jeg også varmt (koldt hihi :D ) anbefale en iskold jordbær smooties. Jeg vil her skrive opskriften ned på den. Meget simpelt og enkelt.

Du skal bruge:

2 dl Cheasy yoghurt
1-1½ dl mini mælk
150 gram frosne jordbær (måske mindre)

Og det blender du sammen og hælder op i et glas og så har du en iskold jordbær smooties


Ingen kommentarer:

Send en kommentar