5. august 2011

Chokoladebar "NEJ TAK"

                         Nam nam en mars bar


I dag har vi haft besøg af nogle venner fra nordjylland, det var mega hyggeligt. Vi var en smut tur oppe i byen og kigge og blev enige om at vi skulle have et eller andet at spise. Vi besluttede os for at gå om på Boulevard´en og få lidt frokost. Og da det ikke ligefrem er det mest sunde man kan få på et pizzaria var der jo ligesom intet at gøre ved det, man må ikke gøre livet surt for en selv, men man skal også huske at stramme op på det bagefter! Det var rigtig hyggelig og jeg fik en græsk bøf med pebersovs og pommes.. :) Det smagtes himmelsk.. :D

                           Nakskov City


Nå men så tænkte jeg, da jeg senere på dagen blev sulten, nixen bixen Christina du har skejet lidt for meget i dag, så du må vente til aftensmaden, men skal da lige tilføje det blev da til en sund, lækker og iskold smooties alligevel. Til aftensmaden kunne jeg ikke spise mere end 1 potion så det var jo fint nok.




Da vi havde spist aftensmad skulle mig og T op og gøre klar til barnedåben på søndag, og da vi har købt en masse drikkelse til dåben skulle det jo lige med op i lokalet, så jeg tror vi nåede at rende op og ned af trapperne 4-5 gange, så dagens motion blev da også lige indhentet.. :) Drak lige en cola light da vi var deroppe, bare lige for at slukke tørsten. :)






                  
Da vi kom hjem tilbød min mor et stykke chokolade og for det ikke skal være løgn var det en mars bar, men jeg var standhaftig og sagde nej tak mor ! Og hver gang jeg kan sige nej til noget der er usundt, føler jeg mig bare lidt højere/smukkere. Jeg ved det her nok skal lykkes, uanset hvor meget modgang jeg så skal møde.



                      Mit skræk billede



Ingen kommentarer:

Send en kommentar