23. august 2011

Kender i det når man går og spekulere på noget, og man kan bare ikke holde op igen, om det så er godt eller skidt. Jeg kunne næsten ikke sove i nat, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at få tankerne væk, det så irriterende. :(

Jeg håber på og tror på alt nok skal blive godt, men skal det, det? Jeg ved det ikke, indtil videre må jeg bruge min træning som en boksepude når jeg har brug for det. Jeg syntes jo, det er mest synd for dem der står mig nærmest, for det påvirker jo også dem, hvordan jeg har det. Ville ønske det bare var et overstået kapitel men det er det langt fra, og jeg vil tro, det vil vare ved i rigtig lang tid, måske for evigt.

Det her er en hemmelighed, jeg holder for mig selv, som ingen andre får noget at vide om. Jeg har bare bruge for at skrive lidt om det her, så jeg kan få lidt luft. Nå det var det lidt negative stadium.

Her kommer det positive, jeg har ikke tabt mig en dyt, siden sidst jeg vejede mig, og så tænker i sikkert, det kan da ikke være positiv, men jo det er lige præcis det, det kan, for det betyder kun en ting, mor her er ved at danne muskler.. :D Eller?! Ej jeg gider ikke tag det så nært, det jo kun en uge siden, og jeg tror altså ikke man taber sig så hurtigt, så det hænger jeg mig ikke i. Det havde været værre hvis vi snakkede om en hel måned, hvor der ikke var sket noget. Så vægttab here I come. !



Det var vist alt jeg havde for i dag, med mindre der kommer noget senere i aften. Hvem ved !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar