21. august 2011

En dag uden motion

I dag har jeg ikke motioneret som jeg normalt ville have gjort, jo jeg har spillet lidt bold med Julie, men ellers ikke. I dag har det været, en motionsfri dag.. :D Menuen for hele dagen har heller ikke været den sundeste. Men hvad en ny uge truer og jeg er frisk på en masse motion.

Skal til Zumba i morgen, hvis vi når at komme hjem fra den tur vi måske skal på. Ved endnu ikke hvor vi skal tage hen eller om det bliver til noget pga. vejret, nu må vi se. Jeg har sagt til T, at vi kunne tage i Nykøbing Zoo, men det kan være det bliver noget helt andet eller slet ikke noget. Uanset hvad så skal jeg nå at motionere i morgen, det er en ordre til mig selv ! :)


Jeg plejer som regel at slå disse indlæg op på facebook, så alle mine venner kan læse min blog, hvis de nu får lyst. Jeg fik en rigtig sød kommentar fra en sød veninde i går. Hun sagde til mig, at hun var rigtig glad for at læse og følge med i min blog, da jeg ligesom på en eller anden vis, satte motivationen i gang hos hende. Det rart at vide, at bare blot man skriver om sit eget problem, kan man hjælpe nogle andre, sådan havde jeg aldrig tænkt på det før. Men folkens hvis det hjælper jer, er i selvfølgelig mere end velkommen til at læse og følge med i min blok og se hvad jeg skriver. Det vil kun gøre mig rigtig glad og hvis i har lyst så må i også gerne blive mine faste læsere.


Det var vist alt hvad jeg lige havde på hjertet i dag. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar