27. august 2011

Længe siden !

Hej allesammen.

Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg skrev sidst. Jeg har egentlig heller ikke så meget at fortælle om, jo jeg syndede i dag, fordi vi var på besøg hos min onkel og kusine. Det blev derfor alt for sent, til at lave aftensmad, så vi besluttede at besøg det lokale pizzeria i Stubbekøbing. Jeg var faktisk overraskede over min reaktion for den mad vi fik serveret. Normalt ville jeg have spist det hele, men det kunne jeg bare ikke, for det først, syntes jeg bare det ikke smagte af noget og for det andet, blev det bare alt for vammelt. Men pyt med det så feder det forhåbentlig ikke alt for meget. :)

I går var jeg ned og svømme og nøjs hvor var det hårdt. Kunne godt mærke jeg havde et bækken. Og kort tid efter skulle jeg have massage, det var mega nice, men blev bare så træt. ZzzzZz !!!

Jeg håber snart vores bolig situation bliver bedre. Ikke at den er god nu, men det bliver en smule trængt her hjemme med 2 børn, så ville bare ønske der snart skete et mirakel. Kunne ikke være dårligt at vinde i lotte. Tænk hvis man vandt de der 40-50 mil der engang imellem er i puljen. Så skulle man bare leve fedt resten af livet, kunne være nice. Men igen penge er altså ikke alt, nærmere roden til alt ondt. Nå men vil slutte af med at sige vægten står stadig stille, og det gør den formentlig også nu hvor man har skejet.. :/

Håber i alle har det godt. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar