30. august 2011

Jeg gjorde det !

Nu hvor jeg sidder her kl. halv 3 om natten og Mathilde alligevel ikke giver og sove, kan jeg lige så godt udnytte tiden til at skrive blog, for det har jeg ikke gjort i lang tid og jeg har nemlug oplevet lidt siden sidst.



Min vægt siger nu 89,5 kg så nu er jeg under "90 kg" og hvor er jeg dog bare stolt, det var også med glædes tårer jeg stig af vægten, det er bare en lille sejr, hver gang man går på vægten og opdager at det faktisk gør underværker, det man udføre hver evig eneste dag.  Selvom jeg måske kun har tabt 1 kg, er det stort alligevel, for jeg kom under den grænse der hedder 90, som jeg har ligget på i over 4 år nu vil jeg tro. Det er altså vildt !


Hvis jeg forsætter ender det med det her jo ! :D



Jeg har bemærket, at det Går T lidt på, at jeg når går så højt op i mit udseende og at jeg er begyndt at tabe mig, men det tager jeg som et kompliment, det må betyde han elsker mig og er bange for at miste mig, men har nævnt overfor ham, at han kan være helt rolig jeg skal nok blive hos ham. For jeg elsker ham meget, meget højt og kunne ikke forestille mig en hverdag uden ham. Og så har vi jo de skønneste prinsesser sammen. Jeg har prøvet at få ham med på vognen, men hans selvværd har for alvor skrabet bunden, jeg er ked af jeg ikke kan hjælpe ham, men han er for langt nede til jeg kan fiske ham op. Han skal lære og indse problemet selv, som jeg gjorde det. Og så kan vi andre komme med nok så mange kommentarer og det vil måske få ham til at synke endnu dyberer.




Nå Mathilde er faldet i søvn igen, langt om længe så det kan godt være jeg skulle se at få noget søvn. Undskyld stavefejlende hvis der er nogen, for gider seriøst ikke gennemgå det nu. Håber i nyder at læse min blog ! Nat nat til jer læser.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar