20. september 2012

Gode & dårlige nyheder !

Well.... så det vist tid til at skrive lidt igen.!!!

Hvor er det også nederen af mig, jeg slet ikke skriver så meget mere. Nå men der er sket en del siden sidst, eller der er i hvert fald sket en stor begivenhed siden sidst. Og det er jo vi er blevet forældre endnu en gang til en lille prinsesse.

Og her er hun så <33



Vores lille Zenia <33
 
 
Fødslen gik hutig, fra da vi ankom til hospitalet til hun var ude, gik der ca. halvanden time. Havde dog haft veer hjemmefra, men slet ikke så det kunne samlignes med de andre 2 fødsler jeg har haft. Jordemoren sagde også vi skulle ikke have ventede en time mere med at køre hjemmefra. :D Men er hun da ikke bare dejlig?
 
 
Nå, men udover denne lykkelige begivenhed, så stresser det os lidt her hjemme hvad der snart skal blive af os. Tommy ryger nemlig desværre snart ud af dagpenge systemet, der er ikke mindre end et halvt år tilbage, hvis der så er det snart. Og ryger han først ud og jeg er på barsel, så vi da først på røven. Jeg forstår vitterligt ikke regeringen, den måde det hele er skruet sammen på. "Lad os da endelig sparke til dem der allerede i forvejen ligger ned, og nyde godt af det ikke er os selv det går ud over ! " Sådan kan man godt opfatte det lidt. Syntes det helt ude i hampen at de skal have så høje lønninger, de ville ikke klare en dag, på det vi andre må leve af. Jeg syntes det er forfærdeligt, at flere familier må skilles pga. økonomisk nedgang, og jeg er så bange for at det er det vi til sidst ender ud i. Jeg håber virkelig vi finder en løsning, om ikke andet der sker et mirakel og en af os får job. Og da allerhelst Tommy som snart står for skud. Jeg har flere gange knækkede sammen i gråd over vores situation og desværre også nogen gange hvor mine piger har set det. Jeg føler mig som en rigtig skod mor når det sker. Jeg elsker min familie over alt på jorden, og vil ikke miste dem for noget i verden, ikke engang den skide økonomi.
 
Hvad syntes i om systemet??
 
 
Her er dem som holder mit humør højt i hverdagen og får mig til at glemme alt det sure her i livet. <33
 
 
 
 

 
 
DER ER IKKE ORD FOR HVOR HØJT JEG ELSKER JER !!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar