3. januar 2012

Så det vist på tide igen

Ja jeg ved det goooodt.


Nå men kan ligeså godt starte med det kedelige først, mit liv er bare ikke sundt. Øv bøv, det kunne være jeg snart skulle ændre den overskrift, for det bliver da aldrig bedre var?! Nå men så må jeg jo tage mig sammen må jeg ! Men er faktisk ikke helt utilfreds, for da vi var nede på lolland i julen, havde jeg faktisk tabt mig 4 kg. Det flot når jeg intet har gjort for det. Det sikkert fordi vi bor på anden sal. :D Alle de trapper slår mig ihjel. :)

Julie sagde en meget sjov sætning i går da vi var ude og køre. Der var nogle biler der kørte foran os, som kørte rimelig langsomt, og lige pludselig ud i det blå råber Julie "Så flyt dog det lort !" ö??? Haha jeg var flad af grin, hvor kom det lige fra.. :D Det kan kun være hendes far der har lært hende det. Og hun kom også ud den ene dag, da jeg sad på toilettet med hovedet ned i mine hænder, fordi jeg havde hovedpine, så sagde hun : "Hvad er der dog mor" Det nu det bliver rigtigt sjovt men også farligt, fordi hun nu fanger alt hvad man siger. :D

Vejret her oppe er rigtig dårligt, øv øv. Men sådan er det jo bare man kan ikke vinde hver gang. Apopo vinde, så det i hvert fald ikke det nemmeste på den her jord. Det system de har nu til dags er mere forvirrende end noget nogensinde kan blive. Jeg har været kastebold de sidste 2 dage, har snakkes med adskillige mennesker, bare for jeg kunne få nogle penge. De havde jo ikke givet mig penge, fordi de selv havde glemt at informere mig om at jeg skulle søge dagpenge igen hos foa selvom de havde forlænget min barsel. Det bare for meget altså, jeg var ved at gå ud af mit gode skind, jeg har regninger der skal betales og børn der skal forsørges, ved ikke lige hvad de havde regnede med altså. Men men men, nu får jeg heldigvis penge på fredag, det hjælper at skrue bissen på. Min mor har lært mig jeg aldrig må give op.

Begge piger er startet i dagpleje og det går godt, og det er hovedsagen. Så kan jeg kun være glad.

Ellers er der ikke så meget at sige. Håber i alle har haft et godt nytår. Mit var både og.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar