12. januar 2012

Here we go again !

Utroligt men sandt, jeg har tabt mig 2 kg på 14 dage, ved ikke hvad der sker, det må være vores "dejlige" trapper helt op til 2. sal
Jeg forstår det ikke helt, for har intet gjort, men det måske bare det jeg skal forsætte med så. :D

Jeg skal til møde på Jobcenteret i dag, jeg gider ikke rigtigt, men vil man have sine penge, må man jo gøre noget for det. Jeg bliver nok sendt i noget aktivering, Yaaarh lige det man allermest har lyst til, or not.

Så får vi gæster i dag som bliver hele weekenden, Ej hvor bliver det bare hyggeligt altså. Jeg glæder mig helt vildt, trist vi ikke har så mange penge så vi kunne have vist dem lidt af byen og måske opleve et eller andet, men det må vente til pengebeholdningen er større.

Kender i det når i skal holde noget hemmeligt, og man er bare lige ved at springe fordi man ikke må sige noget. Det er altså svært, men sådan er det jo bare. :) Håber alle mine læser har det godt, og er ked af jeg ikke blogger så tit mere, men jeg syntes bare ikke jeg kan tage mig tiden til at skrive noget, og så går luften også lidt af ballonen når det faktisk skulle handle om mit sunde liv, som ikke er specielt sundt.

Nå nok om det, jeg må videre. Kan i nu have det godt og hygge jer.

Ps. Mor & Far jeg elsker jer over alt på denne jord og det må i ikke tvivle på. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar