1. december 2011

Det alt for længe siden !

Det typisk mig at begynde at skrive blog, når jeg er allermest træt. Men nu gør jeg det alligevel.




For det første GLÆDLIG 1. DECEMBER nu træder vi snart ind i et nyt år, det vildt at tænke på, hvor er året blevet af.?

Ved godt jeg har lovet jer billeder af flytningen og alt muligt. Men min energi til at få taget mig sammen er stadig væk. Vil gerne have min energi tilbage TAK !




Håber i har det godt, jeg har ikke været på vægten meget længe, men tror og (håber) lidt på jeg har tabt mig, men det burde jeg da også, når man render pendul fart op og ned ad alle de trapper, med begge ungerne på armen. Det skal lige siges, vi har bosat os på 2. sal.. :D Så det kan til tider være hårdt, hvis man har været ude og handle og insitere på at man sagtens kan have det hele med op ad 1 gang, unger og vare :D



Men det går jo nok, så får man da mullerne iorden.. :D Lige pt. gør jeg ikke meget for at tabe mig, syntes heller ikke jeg har lyst. Som sagt min energi er væk, men som en meget klog kvinde (Nathja Linea Jensen) sagde til mig i dag, "Motion avler energi" Jeps det kan vi vist godt være enige om. Så det jo bare at tage sig sammen er det ikke? Eller hvad? Hmm jeg ved det ikke, syntes det er svært, med 2 små unger. Men der kom jo hele tiden dumme undskyldninger, problemet er bare jeg ikke får det bedre af ikke at lave noget. Kan ikke stå oprejst i længere tid, uden min ryg gør nuller naller. Og mit bækken kan jeg ligeså godt krølle sammen og smide i skralespaden for det er ikke et hak bedre. Men jeg må jo bare tage mig sammen, man ligger som man selv har redt.



Nå nu vil jeg smutte igen.. Øjnene er blevet trætte og der er en dag igen i morgen. Havde mange ting at fortæller, men jeg kommer jo aldrig igennem det. Nat nat folkens.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar