15. november 2011

Inden & efter turen til Jylland

Del 1

Hej folken

Jeg har længe ville skrive på bloggen, men hver gang jeg har været loggede ind, har mit overskud til at skrive været lige med nul. Desværre ! :/

Nogen af jer er nok interesseret i at vide hvordan det gik da vi skulle flytte. Jeg har taget en smule billeder men det blev ikke til meget desværre.

Nå, men dagene op til, "DAGEN" hvor vi skulle flytte, var lidt med blandende følelser, jeg mødte nogle veninde, for at sige på gensyn, som nærmere føltes som et farvel. Jeg skrev et brev til mine forældre, fordi jeg følte for det, jeg ved endnu ikke om de har læst det, men det går jeg ikke udfra, for der er ikke, kommet nogen reaktion endnu.
Min mor var meget nedtrygt på selve dagen, og det var så håndt at se, hun var desværre kommet til skade på sit arbejde, natten før vi skulle flytte. Så hun kunne ikke tage med, som ellers var planlagt. Da mine fantastiske forældre var så søde at hjælpe os, det vil jeg også gerne give dem tak for, det betyder utrolig meget at i ville hjælpe os.

Vi pakkede flyttebilen dagen før, så vi kunne køre tidligt næste morgen, men det skulle vise sig at være en gammel løgn. For Vi havde mange ting vi ikke kunne pakke før på selv dagen. Så vi kom først med færgen kl. 11
Og da det jo bliver tidligere mørkt, måtte vi pakke det ud igen, i mørke som da vi pakkede bilen, fordi vi først fik den omkring kl. 16 Men hvad vi fik klaret det, og det var hovedsagen.

Turen derop var lang, som den plejer at være. Vi var først deroppe ca. kl. 17
Vores vennepar vi har heroppe, havde været så søde at lave aftensmad og lave hul til en dør, som senere skulle blive Mathildes dør ind til hendes værelse. Sådan at vi ikke skulle til og støve når først vi havde fået vores ting op i lejligheden. Og dem vil jeg også gerne sige stor tak til, de havde nemlig også været så søde at købe det ind vi skulle bruge til væggen, så vi heller ikke skulle tænke på dette.
Jeg vil helst ikke gå i for mange detaljer, for så tager det aaaaaaalt for lang tid at skrive det. Men turen op til Jylland gik fint og vi er efter en lille uges tid kommet nogenlunde på plads, og vi har da også haft tid til at ligge og køre lidt rundt i frederikshavn, selvom vi ikke er specielt kendt heroppe. :D

Iiih jeg har bare så meget at fortæller, men når man så skal sidde og skrive det, glemmer man halvdelen. Jeg er mega træt lige nu, så jeg tror bare jeg skal vente til i morgen. Så jeg skriver mere i morgen. Forsættes.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar