18. august 2011

Motion, motion og atter motion

Hele denne uge har stået i motionens tegn, jeg håber der sker noget med min vægt, eller bliver jeg da i hvert fald ked af det, men nu begynder jeg sikkert også at danne muskler, og det vejer mere end fedt siger man jo. Så hvis vægten står stille, skal vi så ikke lege at det er mig der er ved at blive stærk.. :D Nå men vil lige definere hvordan mit træningsprogram ser ud for en uge..

Mandag





Tirsdag




Onsdag


Hjemmetræning med Charlotte Bircow

Eller

En tur i træningscenter
Wing Tsun Do



 Torsdag




Fredag


Svømning







Jae jeg får rigeligt at tage mig til.. :D Men jeg vil have de kilo af og det skal være nu, jeg har lysten til Motion som aldrig før og min vilje er virkelig stor, så intet kan stoppe mig nu.. :D Det skal nok blive godt en dag. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar