20. august 2011

Kunne ikke lade være !

Jeg havde ellers lavet en aftale med mig selv om, ingen træning i weekenden ! Men, men, men Christina kunne ikke dy sig, så jeg har her til aften taget 1 times træning foran tv´et. Det er måske i god tro og håb om at man kan rette op på det man fik spist her i går og i dag. Jeg hader at være synder, men det sker altså af og til, og derfor må min "straf" bestå af engang træning, men det sjovt jeg føler det ikke som nogen straf, nærmere som en befrielse fra alt det fedt jeg har på kroppe.. hihi :D Håber ikke jeg har tabt nogen i det jeg lige har skrevet. Hvis i ikke kan følge med, så det også lige meget jeg skal bare ud med det jeg lige havde på hjertet.



Og så har jeg forresten bedt min mor om at sætte vægten væk, for jeg tror jeg er gået hen og blevet besat af det, hvis jeg kunne så stod jeg op på den, hver gang jeg gik på toilettet, og det går virkelig ikke. Vi har sovet hos min svigerfar fra i går fredag til i dag lørdag, og da vi stod op, opdagede jeg tilfældigvis han havde en vægt stående i soveværelset, og som alle de andre 117 gange (eller mere) kunne jeg ikke lade være, jeg måtte se hvad vægten målte mig til at veje. Og jeg blev positivt overraskede. Jeg har nu siden fødsel altså + fødselsvægt tabt mig 25 kg og er nu 1 kg fra mit første mål.



Hold nu fast altså, jeg kan næsten ikke få smilet væk fra læberne igen, der går lidt sport i den nu.. :D Var forresten ned og svømme for første gang i går (ALENE) :D ej der var 2 andre der svømmede, jeg havde ellers ikke sovet hele natten næsten fordi Mathilde var syg dårlig, men jeg tog der ned alligevel, jeg var der nede da kl. var 7 og nåede at svømme 3 kvarter, det var skønt men hårdt. Glæder mig til næste fredag hvor jeg skal derned igen, det var så dejlig stille, det eneste man kunne høre var vandet der plaskede når man svømmede og så sin egen vejrtrækning. Det var så så SKØNT !!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar