25. juli 2013

Forvirret

Hej søde læser..



Nu er det igen noget tid siden jeg sidst skrev. Så nu må det være på tide igen, eller det er på tide, for jeg har en masse jeg går og gemmer på og det efterhånden længe siden jeg sidst var til psykolog, så må lige lege psykolog selv. :/

Jeg er mega forvirret for tiden, det er meget med blandede følelser. I et stykke tid har mit selvværd skrabet bunden. Men det ikke mere end 14 dage 3 uger siden det vendte lidt. Vi var til noget der hedder Beach Walk og det nok noget af det sjoveste jeg nogensinde har været med til. Vi var omkring 700 unge mennesker hvor de fleste var kældt ud. Vi skulle så gå fra Nykøbing til Marielyst, og hygge os rigtig meget med druk og god musik. Vi mødte rigtig mange søde rare mennesker og havde det ekstremt hyggeligt. Men der var en person der virkelig kunne få mit smil helt frem på læberne og det undrede mig fordi der skal alligevel meget til før vi rigtig ægte smil kommer frem. Vedkommende fortalte mig direkte " Jeg syntes du er rigtig smuk" bare sådan uden videre og det har jeg aldrig nogensinde oplevet før, så jeg har gået de sidste 14 dage i en eller andet høj ros som om jeg var på noget. Tænk at der virkelig ikke skal mere til ö Så tusinde tak søde dig som var så flink at komme med dette meget, meget pæne kompliment, det har betydet utrolig meget for mig.

Men igen så holder et stof jo eller ikke evigt, så den er begyndt at vende en smule igen. Jeg er ekstremt forvirret og har bare brug for at blive ved med at være i den der ros. Desværre er mine selvmords tanker vent tilbage på banen igen. Jeg magter det simpelthen ikke. Jeg vil være glad ligesom så mange andre, og være glad for mig selv. Kan jeg ikke bare snart komme op fra det hul jeg har placeret mig selv i.

Tommy har nydt godt af mit selvværds boost for kærligheden har nærmest blomsteret på ny. Men men men som sagt det er begyndt at vende tilbage til sit gamle jeg. Øv Altså ! :'(


Håber at i alle har det godt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar