3. november 2011

When you need a longer time !

Ja overskriften taler næsten for sig selv.

Nathja Linea Jensen du er en af de skønneste personer jeg nogensinde har mødt, ikke at de andre ikke også er det. Men vi 2 har noget helt speciel, som jeg ikke har med nogen andre.

Vi hænger sammen i tykt og tyndt, og går gerne gennem ild og vand for dig. Den dag vi havde sammen i dag, gav mig faktisk et helt andet indtryk af dig. Ved ikke hvad det var der var anderledes end normalt, eller om det bare var tanken om vi skal flytte der gjorde at jeg tænkte anderledes. Men.... Da vi sad i sofaen inden du skulle hjem, sad jeg faktisk og studerede dig på en helt anden måde end hvad jeg plejer og gøre, og ikke at du ikke altid har været køn, men der var bare et eller andet fuldstændig gudeskønt ved dig. Du er bare så fantastisk smuk. <3
Hvordan kan jeg dog forlade dig???

Ja jeg ved det faktisk heller ikke selv, for nu har vi hængt sammen i 13 år, godt nok med lidt pause ind imellem. Men det skal der bestemt også være plads til. Iiiih alle de dejlige minder vi har sammen, gode som dårlige. Det lige meget hvad det er, det er minder med en skøn person jeg aldrig nogensinde vil glemme og som jeg altid vil have i mit liv.

Den gang vi var på Humming camping, hvor campletten den gyngede fra side til side. :D Hehe det er bare et af de mange minder der dukker op på nethinden når man sidder og tænker på hvad vi 2 har sammen. Hvis jeg skulle skrive hver og en lille detalje vi har sammen, så tror jeg ligeså godt jeg kunne sætte mig ned og skrive en bog. :) Nathja du er en helt igennem fantastisk person, jeg håber du vil blive ved med at fylde mit liv med glæde, som du har gjort indtil nu. Vi er helt ustyrlige når vi er sammen og det elsker jeg dig for. <3

Jeg håber du vil komme og besøge os, så skal jeg nok huske og ringe når vi rammer Lolland en dag. Forhåbentlig snart, for bare tanken om at vi skal flytte så langt fra hinanden, får mig allerede til at savne dig.


Her er lidt minder fra dagen i dag.



                      Hvor jeg dog bare elsker det her billede altså.




                        Anne david - Et andet liv


Ingen kommentarer:

Send en kommentar