27. oktober 2011

Når tiden er knapt.

Nu er der ikke længe til vi drager mod et nyt eventur. Jeg er både spændt og samtidige også meget nervøs. For hvordan skal det nu kommer til at gå osv. osv. Jeg tror det er begyndt at gå op for mig nu. I går besluttede jeg at skrive et brev, for at komme af med mine tanker. Det var rigtig svært at skrive og da jeg så ville læse det op for T var jeg fuldstændig græde færdig. Jeg havde aldrig troede at det skulle være så svært at skrive sådan et brev men det var det altså.. :(

Nå men oveni at vi skal flytte hvilket er en super god nyhed fordi vi får vores eget, og vi har hele tiden snakket om at nu skulle heldet vende for os, når nu vi fandt et nyt sted og bo, og det lader det faktisk også til at gøre. T har job når vi flytter der op, det er nok den bedste nyhed vi har fået længe. Jeg er fuldstændig lettede. Det skal nok blive godt, man kunne også bare se det på ham, han blev helt vildt glad. Det dejligt at se ham sådan.

Jeg tror det bliver rigtig hårdt for Julie når vi flytter, hun vil komme til at savne sin mormor og morfar rigtig meget, og vi får nok en lang periode med ramaskrig osv. men vi må jo bare tage det som det kommer og håbe på at hun kommer hurtigt oven på igen.

Her lige en sang, som jeg nu syntes passer meget godt til situationen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar