15. august 2011

Lalandia



Vi var på ferie T,J,M og mig i Lalandia, det var super hyggeligt. Vi var på børnediskotek lørdag aften, Julie hyggede sig enormt meget. Vi Ankom fredag d. 12/8-11 og skulle hjem igen søndag d. 14/8-11 Det var bare sådan en kort weekend ferie væk fra det man er vant til.
Vi hyggede os faktisk rigtig meget, selvom vi var trætte indimellem og kunne bide lidt af hinanden, blev vi jo gode venner igen og kunne grine af det bagefter.

Vi fik taget en masse gode billeder, men de er taget med engangskamera så jeg kan desværre ikke dele dem med jer herinde. Jeg har kun et af Julie på børnediskotek og af hendes drik og et hvor hun spiser morgenmad i sommerhuset. Men dem ligger jeg ind senere.





Mht. vægten så har jeg ikke rørt den i meget lang tid, for jeg har ikke turer stå op på den, vi har guffede rigtig meget også på Lalandia turen, jeg er helt flov over mig selv, så i dag starter et nyt kapitel og det gamle er allerede glemt. Jeg tager til Zumba i aften for første gang, er lidt spændt på hvordan mine hofter har det med det. :) Jeg håber det er noget jeg vil elske, for så forsætter jeg da helt klart.




2 kommentarer:

  1. Mht zumba så må du ikke lade dig slå ud, hvis du ikke kan følge med de første par gange...!!! Jeg var tæt på at give op, fordi jeg ikke fik bevæget mig særlig meget og bare stod og gloede fordi jeg ikke kunne finde ud af det, meeeen det kommer! :D Og så er det sjovt.. Og jeg synes det er en meget effektiv måde at tabe sig på.. (tabte de 8 kg pga zumbaen... spiste ikke engang specielt sundt) Det er en blanding af rytmisk gymnastik og dans synes jeg :D sjovt sjovt sjovt!

    SvarSlet
  2. Jeg er mester til zumba eller noget.. :D Ej syntes jeg klare det godt af en nybegynder at være.. :D Det er nemlig mega sjovt.. :D

    SvarSlet